Ten things you WANT to know

Lilla listan: Tio saker du BÖR veta om mig


- Chokladkakan du har i din ficka  går aldrig säker i närheten av mig (oh, you saw that coming ;O)

- Jag älskar skvaller...

- Jag utövar hatkärlek mot min mage (platt såvida jag inte ätit något på fem dar...)

- Jag utövar hatkärlek över min svank (kan vara sexigt, men är inte sexigt när svanken gör att magen putar utåt pga inälvornas oförmåga att krympa och utrymma plats)

- Jag har blivit hjärtekrossad (på riktigt) en gång i mitt liv

- Jag är rädd för mörker (inga... som helst... kommentarer.)

- Jag har otroligt konstiga matvanor (ostekt falukorv, okokt pasta, rått ris, frysta pommes frites... name it and I tell you :O)

- Jag har tre (!) chokladböcker i hyllan för tillfället (boktips någon?)

- Om jag var en superhjälte skulle jag vara öh... fantomen för han har en fin häst (och jag skulle kunna få reda på hur en kille tänker...)

- Jag är dig trogen för resten av livet om du behandlar mig väl! (L)


(Och en liten hemlis som inte min mamma vet; tatueringen kostade 700, inte 600 som jag sa först...) (A)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha.. du är rolig du!

Glöm inte att regga dig på bloglovin.com så jag kan följa din blogg där :-)

2008-12-30 @ 22:00:00
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Också en pappa

Mycket fryst, okokat och rått på dina konstiga matvanor :P

2008-12-30 @ 23:44:47
Postat av: Andrietta

Mycket fryst, okokat och rått på dina konstiga matvanor :P

2008-12-30 @ 23:47:18
Postat av: Sandra!

haha rolig du är ska bli verkligen intressant och följa din blogg kussen :P Kramis

2008-12-31 @ 12:00:32
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: Reinis

Härma inte min mage

2009-01-19 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0