Welcome to MY new year...

Typiskt.
Jag är sjuk och ska vara hemma istället för att gå på mina kompisars middag, ska laga mat hemma, skalar potatis...
Jag skär av mig halva nageln plus en bit av fingret med potatisskalaren och nu blöder det som faaan (liknande situation har inträffat med tapetkniv, jag kanske tar upp det ärendet vid ett annat tillfälle). Faktum är att det droppar på mitt tangentord vilket jag inte riktigt uppskattar. Jag tror jag behöver byta plåster. Eller bara lägga på ytterligare ett.
Welcome to my new year.

Kl.18:02
Jag tror jag just gick upp 2 1/2 kilo...
*Burp!*

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Usch då, blitt sjuk nu? :( Det är bara och försöka hålla humöret uppe.

2009-01-01 @ 00:32:26
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: Hedan

Jag är lite sugen att berätta lite om när du skar dig med tapetkniven!!

2009-01-01 @ 21:05:41
Postat av: Myself

hahaha hedan. Varsågod att erätta allt du vet. Skriv en avhandling så publicerar jag den i min blogg o.o

2009-01-03 @ 01:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0