Dawn


Har egentligen ingen lust alls att skriva, pga min allmänna psykiska hälsa men vafan. Känner att jag borde berätta om min dag som var verkligt intressant på ett plan;

Jag var nämligen på hälsokontroll på Previa! :D En liten sammanställning:

1. Jag röker inte.
2. Jag motionerar (choklad-till-mun metoden. Plus hundpromenader. Plus att jag går över till mormor ibland vilket handlar om ca 10 meter... Men iallafall.)
3. Jag snusar inte (toppbetyg!)
4. Jag dricker... Okej, inte så mycket. Högst en gång i veckan. Högst fyra gånger i månaden. Senaste två månaderna. Det är lugnt. Jag har koll på läget. Yay.
5. Ostressad, javisst.
6. Mitt blodtryck ; Suveränt,  114/80. Beat that!
7. Mitt kolesterolvärde; 4, 16 (=perfekt enligt behandlare. Tänk om hon visste hur mycket bacon som går åt hemma hos oss)
8. Mitt plasmasocker (=blodsocker, typ. Diabetes, typ.) ; 5,6. (=perfekt enligt behandlare. Hon skulle bara veta hur mycket choklad jag kan förbruka påen vecka.)
9. Kondition; hög (tack vare motionen tidigare nämnd. Amen.)
10. Vikt; 61 kg. (Halleluja!!! Jag har inte vägt så lite sen jag gick i sjuan, typ. Bortsett från förra julen då jag tack vare en kille (ofc!) inte åt ordentligt på två månader)
11. Allmänt tillstånd; dåligt. Noll, zero. Nada. Whatever. Det är bara jag. Jag är sån.
12. A-L 39 år gammal, med lite högre BMI än jag kan jag gissa, hade bättre resultat än mig på samtliga test förutom konditionstestet.
 




Ps. Anledningen till att jag har dåligt med bilder är att jag inte har någon digitalkamera förutom mobilen just nu, Dessutom har jag inga pengar att köpa någon kamera för heller så... hoppas ni har överseende med detta och jag ska bli bättre så fort jag skaffat ny kamera. Hm, måste skaffa ett jobb oxå först...




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du Carro! Jag kan ju komma och fota :P DÅ har du ju bild :P Ska vi säga någon dag som jag kommer? Dock så jobbar jag eftermiddag denna vecka så kan inte komma om jag inte kommer i helgen eller nått. Säg bara till =) Puss på dig gummz

2009-02-10 @ 10:22:16
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: jennie

Haha! Jag väntar med spänning tills du har råd med en kamera ;)

2009-02-10 @ 12:30:58
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: jennie

Sv: Haha det låter bra ;)





2009-02-10 @ 12:50:34
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0