I looove challenges!!!

Not this one, though.

Jag blev utmanad av jenniesplace och ja, hm. Jag har aldrig gjort det här förut, så gör jag fel, rätta mig.
Hmhm, men låt mig lägga till mina egna kommentarer, jag bara är sån.


Tha Rules (fet text?):

1. Länka till den som har utmanat dig. (Lätt)

2. Berätta 7 hemligheter/sanningar om dig själv. (det finns nog folk som vet mer om mig än vad jag själv gör men jag ska försöka)

3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. (Wait! jag vet inte ens 7 personers bloggar! ehum... det där kanske räknades som en sanning....)

4. Kommentera hos personerna du utmanat.


Heeeeree we go!

Sju hemligheter/sanningar om mig: (jag vill bara utfärda en liten varning till känsliga läsare; jag saknar totalt perspektiv på intimitet. Detta innebär att jag KAN vara vulgär. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva än men alltså; läs på egen risk.)

1. För två somrar sedan kollade jag på Rocky IV minst en gång per dag. Jag tror det totala antalet den sommarn var iallafall en 40 ggr.

2. Jag har inte haft på mig tshirten jag hade på mig första gången jag träffade J (ett år, fem månader fem veckor och x antal dagar sedan) endast på grund av sentimentalitet. Sentimentalitet är min förbannelse.

3. Jag har inte en enda dildo eller vibrator, trots att jag tenderar att bli lite eh, översexuell.

4. Killen jag förlorade oskulden till (by the way, liksom) var skitful. Så, nu vet alla det också. Bra. Berätta det inte för någon.

5. Min största fobi i livet är ormar. Jag... jag vet inte ens... jag fick någon jävla blackout just nu. För att jag TÄNKTE på en orm. Jag är sjuk.

6. Värsta fyllan jag någonsin haft var när jag var 16, i Kårsta. Jag drack 7 groggar med 2/3 hb i varje. Plus en massa annat skit. Jag hade inte smak på mat på två månader. Jag skämtar inte.

7. Jag grinar nästan till blödiga cutscenes från tv-spel på Youtube. Musiken, det är musiken som gör det.

Så. Hoppas ni fick något att snacka om nu.

Ooops och så länkarna!

1. Pinkordead
2. Omsandrasliv
3. Nikonian
4. Cristin
5. Danielbergholm
6. Lifebyanna
7. McStonie

Och så en liten bild av fyllecarro från i fredags:

full

Jag och Jonna. Onyktra och tillsammans med allsvenskaspelare på bilden.
Finfin champagne. Rika snubbar.

Kommentarer
Postat av: sten

haha okej men jag tänker inte skirva den två gånger:D ha d bra

2009-02-01 @ 23:35:40
URL: http://mcstonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0