I think I want to be forgiven

Hm...
Fick höra av A-L i förmiddags att Staffan hade blivit ganska sur för att jag sov över där i fredags, eller ja, att jag sov över i hans säng när jag egentligen skulle ha sovit i soffan.
Men så här var det, jag låg i soffan men så kom jag på att jag verkligen ville  fråga honom en sak och sen ville jag fråga honom ytterligare saker och så satte jag mig i hans säng och babblade i någon timme och sen somnade jag. Det kan hända vemsomhelst.
GrinStaffan.

Hursomhelst; det är hans födelsedag nästa vecka och jag ska smöra lite grand tror jag.
Jag ska nämligen baka en chokladtårta åt honom! :D


Hade jag varit i hans målarbyxor och fått en chokladtårta hade han varit fölåten för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0