Release me


Mitt liv är som en jävla ketchupflaska.
Antingen händer ingenting eller så händer allt på en och samma gång.
Så jävla värdelöst.


Alltså, jag visste att livet bjöd på många svåra val. Det är liksom något man får acceptera för att leva helt enkelt. Men det här är ju löjligt!


Det vore som att be mig välja mellan två olika chokladtårtor.

Helt omöjligt, om ni förstår vad jag menar.





Grattis vovvs på din 7 årsdag som var....
eh... igår.

Grattis älskling!!!!


hund med studentmössa

Och själv blev jag då 20 den 18 februari 2009, så....

Grattis på mej oxå!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack:D jaa vi måste ses snart!! kan du nån da i veckan ?

2009-02-21 @ 17:57:02
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lilla söta Carro, du måstte skriva mer blogg. Annars kanske du förlorar läsare.

2009-02-22 @ 03:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0