Twilight princess

Jag har kommit fram till att jag nog ska pierca mig i naveln iallafall. Ja, när jag får tillbaka mitt jobb igen vill säga. Jag har alltid tidigare tyckt att det varit för tjejigt för min smak och att det nog inte skulle passa mig och min kraftiga, muskulösa kropp (det är sant, jag är ganska grov just för att jag har mycket muskler). Istället har jag sedan länge velat pierca mig i tungan men kan inte eftersom min mamma kastar ut mig med rumpan före om jag gör det nu (jag SKA göra det någon gång!).
Så naveln får väl duga så länge, som substitut ungefär. I och med att jag faktikskt har blivit lite "tjejigare" (gaaah, jag hatar ordet!) så kan jag nog tänka mig att göra det ändå.
Sedan har jag sedan länge bestämt mig för att tatuera mig i nacken, se bild nedan. Men allt detta får vänta tills jag har en ansenlig summa på banken, just idag har jag grävt djupa hål i plånboken...

För jag har nämligen köpt hö för 3000:- och mineraler till hästarna för 250:- (och choklad och expressens bilagekokbok för 69:- mm mm...).

Imorgon ska iallafall jag och Jonna gå ut på Harrys vilket ska bli skitkul för jag har aldrig varit där förut. Som bekant (eller jag kanske har glömt skriva det?) kom jag ju inte in där för 2 helger sedan eftersom det var 23+ och jag bara råkade vara 89:a. Fuck alltså.
Iallafall, jag som en gång i livet svor på att aldrig bli blond hade tänkt att göra håret ljust imorgon, med Jonnas hjälp.

Det kanske bor en liten blond fjortis i mig ändå :D
Teeeheeehee!

See ya partyjunkies!

Vill ha I nacken

                        Ska tatuera i nacken - känner du kanske igen den? ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha! Carrrooooo jag ser fram emot att se dig i blondt hår! hellst platina blond. Med LUGG (som du älskar så:D) Jag lovar jag skulle dö!

:D KRamo!

2009-02-04 @ 23:51:55
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: jennie

Sv: haha ja det kanske stämmer ;P





Hur mår du idag då? :)

2009-02-05 @ 18:19:52
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du jag har en fråga. De där höet du köper, är det bättre än det som finns i affärerna? Pappa funderar på om vi ska köpa det istället till Isa... Svara gärna på msn..

2009-02-06 @ 18:22:59
Postat av: Chaos på helgon

Triforce :)

2009-02-19 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0