Submissions

Lilla listan;
Tio saker jag aldrig mer ska göra i hela mitt liv:

1. Äta min plus mammas+ mormors tallrik med fläskfile och böngroddar (och en massa annat) på China och ändå inte bli mätt. Dessutom med extra beställning ris (totalt handlade det säkert om ett och ett halvt- två kg mat som jag ensam smällde i mig).

2. Hoppa över sockerpillren på p-pillerkartan längre än tre månader i rad...

3. Sätta en pulka bakom en pulkaskygg häst (jag kunde inte använda högerarmen på två månader...).

4. Glömma att ta med ett par extra skor om jag har nya, skyhöga på mig på krogen...

5. Dricka HB.

6. Råka säga på fyllan; "Men gud! jag kände inte igen dig! Har du gått ner ett par kilon...?"

7. Mata mitt marsvin med kassler (dom får en jädrans hicka. Jag tror de är vegetarianer i vilt tillstånd.)

8. Sitta på msn till klockan 3 på natten när jag ska upp klockan 5 för att jobba...

9.  Sätta i mig 16 dubbla guldnougater på fyra dagar.

10. Visa Staffan bildbiografin "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson (eller mina nya skor heller för den delen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0