Chocolatomaniac








Hehe... ooops... bara lite
choklad, that's all.



Hej, detta är dagens inköpslista av nödproviant:

4-pack Jacky (choklad)pudding

1 kartong chokladbollar med kokos (så praktiskt, bara en tia!)

2 paket (= totalt 2 liter) GB light chokladglass

2 st 200 grams Marabou mjölkchokladkakor

hm...

1 mozzarellaost                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Jaså, där var resten...


Så. Nu har jag nog så jag klarar mig i iallafall 2 dagar. Jag är så nere nu att jag är redo för en riktig chokladöverdos.
Må jag dö lycklig.





Hm, jag höll nästan på att glömma... :D

Kommentarer
Postat av: Sophie

Aaa jag menar det :O usch..

2009-01-26 @ 22:34:04
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snälla Carro, akta så du inte får diabetes eller nått. eLLER NEJ vänta, om du fortsätter i denna stil kanske du blir ett choklad monster :O OMG!

2009-01-27 @ 00:09:17
Postat av: Maja

Men du, ryck upp dig nu! Jag kommer ju hem i helgen, bara en sån sak!

Hehe ha det så bra tills vi ses!

2009-01-27 @ 05:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0