Damn thing

Gud. Jag tappar läsare som ett cancersjukt får tappar ull. Seriöst. Och det gör mig lite...  nere. Fast det är mitt eget fel, jag vet. För när jag är nere är jag inget rolig och kan jag inte vara rolig vill jag inte skriva och då läser ingen. Jag vet.

Skulle köpa gratulationskort till Crille.
Köpte gratulationskort till Crille, plus kuvert, betalar. Sätter på frimärke.
Inser att kuvertet inte är tillräckligt stort för kortet. Inser att jag inte vet om jag har hans adress. Eller snarare; jag vet att jag inte har hans adress.
Inser att jag inte ens kommer ihåg exakt vilken dag han fyller år.
Hm.

Jag har därmed val:

1.) Jag kan klippa i kortet så det passar (skulle inte se snyggt ut, INTE rent estetiskt menat!)

2.) Jag kan i desperation leta hemma efter ett sjaskigt gratulationskort jag impulsköpt för tre år sen (gud förbjude!)

eller

3.) Jag kan erkänna att jag verkligen försökte. Verkligen.
Sedan bedyrar jag att jag ska fixa det nästa gång. Eller att jag RINGER nästa gång.
Varför göra det så jävla komplicerat liksom???


Usch, jag har redan nästan satt i mig en hel 200-grammare marabou mjölkchoklad. And there's one more to go,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäver

2009-01-25 @ 22:07:20
Postat av: Jennie

Du får snart läsare igen, håll ut! ;)

2009-01-26 @ 21:30:40
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0