Failing on the finish line


Godmorgon.
I natt hade jag väldigt svårt att somna. Tänkte på en del trevliga saker men det brukar aldrig stoppa mig från att somna. Kanske beror på att mitt huvud har vant sig vid att spela tv-spel till klockan tre på natten så klockan tolv är kanske helt oacceptabelt då att få slockna. Typiskt när jag för en gångs skull var tvungen att sova eftersom jag då skulle upp såhär tidigt (7.00 A.M.). Visserligen självvalt men ändå...


Kom just på att det enda jag åt på hela dagen igår var en burk (liten) fiskbullar med hummersås. Och, just ja, en fjärdedels Marabou mjölkchokladkaka då.
Och, hrm... en lasagneplatta med spenat. Alttså en spenatlasagneplatta.



Kanske därför magen kurrade så jävligt i natt?




Antal (hittills) brutna nyårslöften:
3.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0