Feel the sweet bitterness of defeat


Lilla listan; Tio saker jag ÄLSKAR med mig själv!

1. Min realism (när alla andra drömmer sig iväg står jag fast vid den ack så trista verkligheten...)

2. Min förmåga att drömma mig bort...(fan ta dom jävla realisterna!)

3. Att jag kan äta fem chokladkakor på en vecka utan att det syns (fan oxå, var inte det för typ tre år sen??)

4. Min killsmak. (Håll käften, du har ingen som helst rätt till åsikt.)

5. Min fina smak för choklad (choklad som choklad... GIVE ME!)

6. Min intuition (eftersom den alltid leder mig rätt. Fast alltid med dålig utgång.)

7. Mitt leksinne! (tv-spel, rugby, tårtkastning... I'm on!!!)

8. Min nyfikenhet (som alltid ser till att jag hamnar i trubbel. Nåja. Nästan jämt  iallafall)

9. Min kropp ( den är fan inte perfekt men ack så gudomlig...)

10. Min humor! Borde prisas om det inte vore för det faktum att jag jämt garvar åt mina egna skämt. Det är faktiskt bara pinsamt...


Fan vad jag har latat mig idag. Och imorgon blir det väl inte bättre eftersom jag inte kan jobba då heller (wiiiiihoooo).
Utgång på kvällen, är alla på?? Tjooooooooooohoooooo!!!!
 Fan, vart är taggningen??
Tjoo...ho..hoo...ho...ho.
Jaja. Bara den finns där imorgon så.

Måste köpa juice, måste köpa choklad.... sprit har jag ... check.

(jag satsar en tjuga på att J blir fullast denna gången också ;) )




OOOh, just ja, jag höll på att glömma....
KOMMENTERA MERA!!!
See ya at the bar ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Kom inte och säg att ni ska gå ut utan mig igen!Nåja, får väl hoppas att jag också får det trevligt ikväll! :)

2009-01-16 @ 10:16:13
Postat av: ladydivine

Maja, det lär du få. Kankse rentav lite trevligare än du vill ha, kanske :O lycka till med D!!!

2009-01-16 @ 12:44:24
Postat av: Sophie

Duu ja kanske har fixat ett jobb till dej :D min mor vill ha omtapetserat ... sen undrar hon om du lägger klick golv oxå :D haha.. jag sa att jag trodde att du inte gjorde det men jag kan ju fråga iaf :P Prob är att hon bor i garphyttan , det är ju en bit.. men de går väl alltid att lösa på nått sätt :) trevlig helg. hör av dig om du får tid över för en ridtur, eller fika eller vad som.. :)

2009-01-16 @ 23:10:12
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha rolig du är Carro. Kan du inte försöka göra en LISTA om dig själv UTAN Chocklad? Fast iofs det klarar du ju inte av det vet jag redan ! Du skulle inte klara va av en vecka utan chocklad :O !

2009-01-16 @ 23:43:05
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: ladydivine

haha tyvärr jag lägger inte några golv, det har jag ingen kunskap om men tapetsera kan jag absolut göra :) en fika låter bra och rida kan vi ju göra när som =) behöver träffa folk , jag tror jag tar livet av mig snart annars...

2009-01-17 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0