I'm freakin' stucked!!!


Sitter och väntar på bussen.
Mötet hemma är redan igång sen  iallafall fem minuter (ja, om inte Björn får en jävla vattenläcka i stallet igen som förra gången vill säga...) och jag är som bekant inte där.
Vilket innebär att jag får lägga in alla bilder jag tagit i dag efter mötet. Jag vågar inte tala om hur lång tid det brukar ta... 

Jag sprang faktiskt som fan efter första bussen som kom eftersom jag har en jävla benägenhet att missa bussar. Som den gången jag hade varit och festat och skulle ta bussen, bakfull som jag var, direkt till min... hm.... moster. Det var söndag och till och med stadsbussarna går rätt sällan. När jag nästan var framme, bara ett par hundra meter från påstigningsplatsen började jag tänka, eftersom jag då vet att jag brukar missa bussar att; "haha, fan vad kul om den bara skulle åka förbi nu!"
Det gjorde den (jag skojar inte) 2 jävla sekunder senare, och det var fan inte det minsta kul.

Iallafall, jag missade en buss nu. Men det var ändå inte den jag skulle ta så skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0