Save my world


Hahaha.
Jävla Benny. Fy fan vad jag älskar han.
Så jävla rolig att prata med asså.
Han vänder nämligen hela min verklighetsbild upp och ned.

Love it. Fuckin' LOVE IT.

Synd att han flyttar till Gbg imorgon. Hade gärna träffat honom innan dess. Han hade nog kunnat lära mig både en och tolv saker (hehe...). Han är nämligen relations- och livscoach. Det är nästan lite läskigt hur smart han är och hur mycket han kan om allt. Och hur mycket han vet om tjejer och att han påstår att han läser mig. Att han läser alla tjejer. 
Tyvärr är det väl just det som gör att jag inte har den minsta tillstymmelse till chans hos honom.
Synd för han är jävla snygg.


                          
grrr....

                                      Denna häst är just nu till Salu för 0 kr och 0 öre.


Okej, jag är fan inte smart någonstans. Bestämde mig för att impa på de som kommer varje vecka för att rida på Diva genom att visa några "cirkuskonster" jag trodde att jag eh, kunde.
Ställde mig upp i min ganska nya, superfina sadel med leriga skor, Diva stod så lugnt och fint. Tills hon bestämde sig för att gräset så här års var lockande henne så alldeles övermäktigt... Jag släpper tyglarna, sträcker ut mig i mina fulla 1.68 stolta meter och... Diva tar ett steg framåt. Ett LITET JÄVLA steg framåt. Och jag, Carro med superbalansen (HA!) tappar totalt fattningen (och så även fotfästet, tyvärr) och drullar i backen så att svanken tar i. Min stackars, redan alldeles för svankiga, svank. That's right. Börjar garva. Fast det bara är pinsamt. Och... det gör ont så inåt helvete i svanken.
Intå så jäkla imponerande faktiskt...
Det kommer jag inte att berätta för någon.
Eh, jag menar, ni talar väl inte om det för min mamma, va?

Shit, jag tror jag kommer bli förlamad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0