The Darian situation


Detta återstår av gårdagens inköp...

1 chokladkokosboll (av 9, jag har ätit upp dem alla...)

1 liter chokladglass

... och jag lever fortfarande! :D Halleluja!

Fast jag kanske får en hjärtinfarkt ikväll. Det vet man aldrig.




... vilket iofs kan vara ganska troligt eftersom A sa att han skulle ringa idag, men har han gjort det? Nej.
Det räknade jag inte med heller.

Så jag ger upp det.


Detta inser jag just nu:

1. Jag åt en väldigt dålig frukost, bestående av två jackypuddingar och två små yoghurtar med extra fett
2. Jag borde ha ridit idag, eftersom jag ska till AF konstig tid och därmed hinner jag inte (jag har fått dåliga sovvanor...) och på torsdag ska jag börja "jobba" igen. Jävla skitgarage.
3. Jag borde inte ha ätit den där pizzan efter att ah ätit en färdigrätt precis innan...
4. Jag borde inte ha ätit den sista chokladkokosbollen direkt efter pizzan.



Vad jag ser fram emot just nu (halleluja moment! :D):

1. Tyskland resan till hästshowen Equitana (14 mars!!! eller var det 13:e? Hm, nej, 14:e... eller...?)

2. Att se D spela fotboll i sommar. Supersnygga, skitduktiga D från Degerfors. Jag dreglar redan. OCH han finns på riktigt. Mums.

3. Att följa med till Öland och festa i sommar (ska jag supa ihjäl mig så gör jag det där, det är ett paradis på jorden)
(Hm. Inte för att jag är värst resvan eller så, men ändå...)

4.??? 4..4...4... kom igen, jag har väl mer att se fram emot??!!! Snälla...

Hm, tja... Jag tror jag måste gå ut på fredag och dränka mina sorger för en tid.
That's it, det duger.


Kan någon ge mig en femma oxå??

Kommentarer
Postat av: sten

haha oja;)

2009-01-27 @ 20:20:07
URL: http://mcstonie.blogg.se/
Postat av: sten

haha oja;)

2009-01-27 @ 20:20:30
URL: http://mcstonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0