Devil may bless you


Ett stort tack till fröken/herr ANONYM, jag blev riktigt glad av din kommentar :D
Du har precis förstått min avsikt med att skriva denna blogg och jag hoppas det finns fler som tycker som du (och att du fröken/herr Anonym inte är någon jag redan känner för väl :O då e de ju lite tråkigt) så du får gärna tipsa dessa om denna... annorlunda livsåskådning skulle jag nog vilja säga.
Jaja, jag försöker bara säga tack för att Du finns. Det är du som gör min dag :D



Fan, efter tio år ute på landet har jag först idag av alla dagar träffat på en älg i skogen ( av någon anledning har jag alltid kollat åt fel håll när mamma skrikit "en älg, en älg" i bilen när vi kört in till stan. "Vad fan, jag ser ingen jävla älg?!") när jag var ute med min häst och min lilla hund, och shit, inte fan trodde jag att jag skulle bli så jävla skraj va :O huuu och dom säger att hästar också blir lite nerviga av älgar, tja, Diva vände ju på en femöring.
Och min hund kom i släptåg efter....


Helt jävla oberörd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, Då slår du inte min upplevelse sommaren 2007 då jag först åkte hem från jobbet och insåg att jag hörde "Hovar" Och såg att en bil stannade lite, och såg en STOR jävla älg :O Snacka om att jag blev paff. Och dessutom dagen därpå höll jag på att köra in i en bildörr :O. Men Shet va jag vart rädd då jag höll på att "krocka" med en älg, jävlar i havet va jag vart rädd. :P :O

2009-01-09 @ 23:03:02
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: ladydivine

Skoja inte. Dom e fan läskigare än man tror :O

2009-01-09 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0