In my life

Jag börjar dagen med ett litet bildkollage, så varsågoda! (Jag är tyvärr dålig på det här med att lägga in bilder än så länge så... ja, privatlektioner godtas tacksamt. Schysst redigering av blogg kan tänkas också) 

                                                                    
Rosa prydnadskudde jag hittade på jysk. Väcker habegär...
Väcker ha-begär <3

                                                              Jag saknar mitt jobb...        
På mitt älskade jobb... Till och med att riva ner tapeter vore kul just nu.



Faktum är att det finns någon annan jag saknar mer än alla andra...
Who? I won't tell ya.
(Men om du råkar träffa på denna person kan du väl påminna denne om mig?)


Saknar faktiskt Staffan oxå om jag ska vara riktigt ärlig :O (DON'T LET HIM KNOW!!!)
Suck...

Kommentarer
Postat av: ...

om man ska ha en blogg ska man nog skriva lite oftare än ett ilägg om dagen!

2009-01-05 @ 21:19:16
Postat av: Sandra(kussen)

... oftast kan man inte skriva fler än ett per dag. Endel bloggar kan man bara skriva ett på. Min blogg kan jag bara skriva ett och det räcker för mig. Och det kanske gör det för min kusin oxå :P

2009-01-06 @ 23:37:35
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0