Or... save my reality?

Lilla listan; Tio saker jag inte vet om mig själv:

1. Hur bra jag kan bli på rugby.

2. Hur mycket choklad jag skulle kunna smälla i mig på en dag (jag vet dock att det är MYCKET!)

3. Hur tjock jag skulle kunna bli (fast jag är inte säker på att jag faktiskt vill veta det...)

4. Om jag tror på spöken eller ej (guuuuuud jag VILL INTE VETA!!!!)

5. Om jag tror på Gud (och hans falanger...) eller ej.

6. När jag når mitt bäst-före datum (=ang. sex, humor, kroppsligt, mentalt mm, mm...) 

7. Om jag kommer dö i sömnen.

8. Om mina barn kommer bli berömda. Om JAG blir det. Om jag kommer att få några barn överhuvudtaget. (?)

9. Hur dålig jag egentligen är på matematik (det blir bara sämre och sämre, I tell you!)

10. Hur mycket jag egentligen beundrar Britney Spears. (Låt oss lämna detta faktum i de mörkaste vrårna av våra sinnen...)


Ohhh, just ja.

11. Om min blogg kommer bli stor och om jag då måste byta namn till något fyndigare.

Vilket jävla lyxproblem.


(Ps. 12. Om jag borde bli lesbisk. Synd att jag är så straight att jag nästan mår illa vid tanke på MIG med en annan tjej. Alltså, inget i övrigt ont mot lesbiska. Bara det inte behöver involvera mig.)



Länkning till min kusins blogg om ni vill titta;
Om Sandras Liv

Kommentarer
Postat av: Sandra

asg Du är för rolig ibland asså.. haha.. GLöm inte min blogg :P

2009-01-18 @ 19:08:08
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hum vart tog min kommentar vägen :O aja! Den finns säkert.

MEn iaf nu vill jag se lite reklam för min blogg här va:P Har gjort reklam för din två gånger :P haha.. Puss och kram på dig Kussen!

2009-01-18 @ 19:10:46
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: ladydivine

ooookey. länkning till dig skall läggas till.

2009-01-18 @ 19:15:00
Postat av: Ali TAYAN

Hai divine =))) You are knowing my english bad :))) but I want to do the comment.I write wrong I apologize right now =)))) your web page very sweet but I think , you must put more photograph =)))) I write again later.See you.Byeee =)))

2009-01-18 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0