I'm f*cking cursed

Okej, tack så mycket kommentar Punktpunktpunkt för ditt mycket kloka förslag till hur man gör succé på sin blogg. Du har så rätt, så rätt. Och jag ska försöka ta vara på det nu när jag för en gångs skull i livet har tid, dock har jag just nu ingen vidare skrivlust pga olika anledningar men jag kommer väl tillbaka starkare och roligare än någonsin (haha, svårt att slå hur jag är nu va? :P =ironi) när jag funnit den igen. Hot eller löfte? Det avgör du själv.

For now har jag iallafall en liten lista på lager. Kommentera gärna.

Lilla listan; Tio saker jag hatar med mig själv:

1. Min totala osjälvbehärskning vad gäller godsaker som choklad, rått, okokt eller på annat sätt (o)tillagad, föda.

2. Mitt omättliga bekräftelsebehov (valpögon är vapnet.)

3. Min sentimentalitet (jag har fortfarande inte använt tischan jag hade första gången jag träffade min hjärtekrossare... för ett år och tre månader sedan. Jo, det är SANT!)

4. Min dödliga charm. (Om det nu är så charmigt att dregla när jag ser dig, för att du är så snygg.)

5. Att jag inte kan laga mat. Jag kommer seriöst att svälta ihjäl när jag flyttar hemifrån.

6. Att jag är så pass okulturell (kom igen, vem vill inte stajla med att kunna namedroppa greklands största filosofer? Eller att veta vem som uppfann citatet; "Sometimes there just aren't enough rocks." Åh, glöm det förresten. Det var ju Forrest Gump.)

7. Min intuinitet (även kallad magkänsla) eftersom den oftast är negativ men alltid visar sig vara rätt

8. Min fantasilöshet ("okej, jag ska måla en tavla. Vadsomhelst. Låta fantasiiiin flöda. Hm. Så... vad FAN ska jag måla?!")

9. Att jag har blivit så glömsk (vad åt jag egentligen igår? När var jag ute senast? Har jag glömt att köpa choklad idag?)
Det blir bara värre.

10. Mitt dåliga sinne för pengar... Frågor undanbedes.

Det finns alltså mycket att förbättra.





Trulsa i vintersnön  Trulsahund i snön

Kommentarer
Postat av: Sophie

Naw trulsa :) Sötis

2009-01-07 @ 21:52:22
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0