This is what happens when we die


Seriöst.Cloud
Jag borde sluta gå ut.


Jag är nämligen ALLMÄNFARLIG.





Du kysste mig på kinden, inte på munnen (som jag måste erkänna att jag hoppades).
Du sa att jag var "så jävla skön".
FAN, vad jag inte ville höra det. Liksom, skön?! Jag vill inte vara bara din "sköna" polare.
Och du dansade med en annan tjej.
Det är kört.
Det är FUCKIN' jävla kört!
Eller?
Du frågade vad jag tänkte på, när jag vände bort huvudet för att slippa se dig i ögonen.
Du sa det så vackert, så ömt.
Men inte FAN kunde jag säga att jag tänkte på dig.
Att jag höll på att grina för att jag förstod att det nog inte blir mer än så här.
Inte FAN kunde jag säga det!
Jag vågade inte... säga någonting.


Och vart FAN är chokladen när man behöver den som mest?! Eller... skitsamma.
Inte ens en ÖLtunna choklad skulle hjälpa nu..



                              The Red Jumpsuit Apparatus, Cat and Mouse
                                                            


Softly we tremble tonight
Picture perfect fading smiles are all that's left in sight,
I said I'd never leave you'll never change
I'm not satisfied with where I'm at in life.

how, [2x]
Am I supposed to be happy?
When all I ever wanted, it comes with a price.
Am I supposed to be happy?
When all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

We made plans to grow old,
Believe me there was truth in all those stories that I told.
Lost in a simple game cat and mouse are we the same people as before this came to light?

how, [2x]
Am I supposed to be happy?
When all I ever wanted, it comes with a price.
Am I supposed to be happy?
When all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

You must live for me too....
For me too....

Yeah, yeah, yeah, yeah, You...

Said that you would die for me....

Whooaaa  [2x]
Am I supposed to be happy?
If all I ever wanted, it comes with a price.
Am I supposed to be happy?
When all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...
[4x]






Adrian och Diva

Kommentarer
Postat av: Håkan

Hejsan.. kom hit via din kusin Sandra och hennes blogg på lunarstorm. Hoppas ej gjorde något? Var även mycket intressant läsa din blogg också.



Håkan

2009-01-18 @ 12:52:03
URL: http://www.lunarstorm.se/arbetare66
Postat av: Anonym

Gjorde inte ett dugg, fler läsare är bara kul ;) tack så mycket, fortsätt gärna läsa :D

2009-01-18 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0