Breakdown

Jag       Jag- en glad dagJag


Suck. Jag är verkligen på sughumör idag. Har varit och "jobbat" och jag har spacklat remsor typ hela dagen... Man var ju inte superpepp på att åka till stallet efteråt direkt.
Men det finns annat som känns mer piss.
Jag trodde nämligen inte att jag skulle bli så besviken som jag blev.


(Smssamtal, OBS! har ej endast utspelats i mitt huvud.Tyvärr.)

Jag- "Hej D :) allt bra? Tänkte bara fråga en sak"

D- "Hej :-* jag vet vad du tänkte fråga :( anledningen till att jag inte träffat dej är att jag har dejtat en annan :("

D- "Eller vad tänkte du fråga?"

D- "Snälla säg vad du tänkte fråga:("

D- "Jag vet att jag lovade att vi skulle ses o det kommer vi också :-* men inte nu"

Jag- "Oh :O okej, jag tänkte att det nog var så. Nej, jag ville väl mest träffa någon och bara prata och fika eller något, men skitsamma, jag förstår..."   (Nej nej! jag vill inte förstå!!!)

D- "Okej :( ledsen att jag svek. Vill iaf säga att jag tyckte att du var speciell"

Jag- "Det är okej :) jag är van :P kanske blir att vi ses någon gång i annan konstellation? Tack, det är en komplimang"    (Skrev jag en glad smiley? Gud. Du bad just om att aldrig mer se honom. Lika bra det kanske?)

D- "Absolut :-*"

Jag-  "Ja.. Men eh.. Du kan ju höra av dig om du har lust någon gång. Min msn:... Gör som du vill. Kram"
(I... Fuckin'... Blew it.)



Tydligen var jag inte tillräckligt speciell.





Antal brutna nyårslöften (hittills):
5...

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hörru! du är ju speciellt. =) Glöm inte det. Och du, du kommer hitta en kille JAG LOVAR!

2009-01-13 @ 00:04:03
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0