Not a glamour girl



Vad jag faller för för sorts killar:

1. De som är upptagna.

2. De som precis brutit upp ett förhållande.

3. De som kommer skaffa ett förhållande (det är dock aldrig med mig)

4. De som (antagligen) är bögar. (dvs ca 90% av den manliga svenska befolkningen.) 



Mina bästa tips till mig själv:

1. Dejta inga upptagna killar.

2. Var avvaktande med dem som just brutit upp från ett förhållande.

3. Skaffa en hetare parfym, operera brösten 13 storlekar (uppåt), blondera håret 73 nyanser ljusare än jag har det nu,
vara med i en porrfilm (kanske också byta namn till Jenny Jimsson?) och skjuta mig själv.

eller:

- Bota hjärtesorg med det enda som funkar; choklad, tv-spel och Solo. (VR går förresten lika bra) 
 Våld och silvertejp har jag dock inte testat än.



Okej, pepp pepp pepp! Min självförtroendeboost right away!
Till mig, av mig.

Jag är....
- Snygg (dream on...)
- Rolig (HELL YEAH!)
- Supertrevlig (yes!)
- Ung ( fast tilräckligt vuxen alltså)
- Eh... allmänbildad? (Monarki, Carro...)
- Hum... uppoffrande? (Ja, som fan. Men det är inte bra någon stans)
- Har klart dalande syn på livet (mhm.)
- Borde gå och lägga mig nu... (Check.)

Hm. Det gick ju inte så bra. 

 Jag och kusinerna    Julafton...
        Jag längst till vänster (konstigt, det såg ju bättre ut PÅ kameran??)
          Sedan; Anna, Micke, Sophie, Angelica och Sandra längst fram





Me and tha couch 
Ja, jag som den 1:a i soffan fr vänster




Den bästa komplimangen jag kan få av någon är att få höra att jag är speciell.
And you know what? I am! I fuckin' really am!

But right now... I don't feel like... Special.


Kommentarer
Postat av: Sophie

CARROO ditt spel blev överbudat med 610:- kr. Sorry missade det ! men säg till om det kommer upp ett nytt på tradera så kan jag lägga nytt bud

Kram!

2009-01-13 @ 16:19:37
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah jag vet, det gör inget =) vet inte om jag egentligen har råd iaf. emn den där killen som hade spelet hade samma fast öppnat så jag kanske skulle köpa det av han ist. fast jag inte vet om jag har råd....

tack för hjälpen ändå! =D

2009-01-13 @ 20:16:18
Postat av: Niklas Björklund

Vet du vad! :D... Adrian var på samma fest som mig på nyår ;)

2009-01-14 @ 15:05:17
URL: http://bjorklundniklas.blogg.se/
Postat av: ladydivine

buuuuuuhhuuuääääää!!!! :'(

2009-01-14 @ 20:48:07
Postat av: Stefan Hellqvist

du är inte seriös va? :P jag hoppas du inte tänker göra det som står i punkt nummer tre



3. Skaffa en hetare parfym, operera brösten 13 storlekar (uppåt), blondera håret 73 nyanser ljusare än jag har det nu,

vara med i en porrfilm (kanske också byta namn till Jenny Jimsson?) och skjuta mig själv.

2009-01-15 @ 01:15:17
Postat av: ladydivine

mycket kan man kalla mig, men inte seriös ironiker :P puss!!!

2009-01-15 @ 14:35:34
Postat av: Reinis

haha 90% är bögar. Vad är resten då? Höjdhoppare?;)

2009-01-19 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0