Yeah... Right you do

Sophie och jag vid arb förm Min fina kompis Sophie som så snällt följde med till Arbetsförmedlingen! =)

Var med Staffan ganska länge idag. Ganska roligt eftersom vi inte har setts sedan vi slutade jobba den 19:e december. Egentligen skulle jag bara vara hos honom i den lägenhet han jobbade i tills jag skulle till arbetsförmedlingen men när det visade sig inte ta så lång tid ringde jag och frågade om jag inte kunde komma igen, och tja... jag stannade tills han slutade jobba och följde med honom hem och käkade chokladglass. Gud vad jag älskarSophie och jag vid arb förm chokladglass!

Sedan gick jag till OlliPolli efter att ha varit på firman där alla gjorde stora ögon åt att jag var där. Vaddå, ser jag ut som ett ufo kanske? Vettefan, men visst var det trevligt att hälsa på alla igen...
Speciellt Grodan (men det är EJ offentligt!)
Imorgon är det födelsedagsfest för David och jag tror jag ska gå, fan han blir 21 redan! Skulle väl egentligen ha gått ut ikväll då hela tre olika kompisgäng försökte dra mig ut men nu är jag helt slutkörd p.g.a all promenering inne i stan... så jag är inte direkt supertaggad på att gå ut nu.
Det blir bra att gå på ett party i helgen...

Sophie och jag vid arb förm      Sophies snygga blogg :D  pinkordead.blogg.se

Diskussion mellan tre 13-åriga flickor på morgonbussen: 

Flicka 3: AA men asså, har du hört såhära att vi, innan jul, liksom frågade Jonas om han hade sambo?
Flicka 1: Neeeej, men vad svarade han då?
Flicka 3: Ja, han sa ba "det du!"
Flicka 1: Jag vill så jävla gärna veta om han är bög...
Flicka 2: Men hallå, har ni tänkt på hur det skulle kännas om någon pratade så där om er? Skulle inte ni bli ledsna?
Flicka 1: Men asså, jag har ju inget emot varken honom eller bögar men jag vill ju veta om det är sant eller inte...
(Paus.)

Här lyssnade jag uppmärksamt. Vilken underbar moral hon har, tänkte jag. Dagens goda gärning är att bara lyssna på detta och återge vad denna lilla... ÄNGEL, bidrar med till samhällssynen... eller något. Jaja. Hihi.


Flicka 1 (efter en stund): Fast han är ju faktiskt bara en lärare. Det är skillnad om det är en elev, liksom.
Flicka 2 (UnderBarnet): Jaha. Men det är ju en helt annan sak.



Grr. Ungjävlar. Jävla ungjävlar.



Flicka 1: Har du flyttat in i ert nya hem nu då? Jag tyckte tapeterna var så fina.
Flicka 2: Ja det har vi. Och jo, men nu har vi ju typ ställt en garderob för så man ser ju inte det riktigt.

Flicka 2: Och så har jag målat elementen och blomster(=fönster)brädan svarta.

Herre... gud. Jag hoppas för deras skull att de inte flyttat till en ÖBO-lägenhet! JÄVLA ungJÄVEL.



Sophie och jag vid arb förm

  Sophie i sin helhet! :D

Kommentarer
Postat av: Sophie

hahaaaa... så morgontrött ja e då haha:D ser ju inte klok ut på någon av bilderna :D

2009-01-09 @ 21:16:16
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0