Yeah, I'm really poor. REALLY!

Min dag lite snabbt;

Jag vaknar nästan tolv eftersom jag är en mycket morgontrött människa. På kvällarna är jag numera en riktig partyråtta då jag sitter uppe till runt ett varje natt (annat var det när jag jobbade, då var klockan nio (!) i smärtsammaste laget!!). I alla fall, jag hatar att gå upp tidigt, min mamma hatar att jag går upp sent vilket inneär att jag hatar mamma för att hon hatar att jag går upp sent.

Vi gick ut med hundarna, (bifogar söt bild på vår "bonushund" nedan) trots att det var svinkallt. Också mammas underbara idé...

Min dag började istället med att vi åkte till Eurostop inne i stan, vilket senare skulle innebära att jag, fattiga, arbetslösa jag, gjorde av med alldeles för mycket pengar.


Okej. Så vi var på Eurostop på mitt initiatv och jag kom på mig själv med att tänka: "vad FAN gör jag här egentligen!? Folk går på stormarknader för att handla MYCKET och billigt". Så vad gör jag, vad FAN gör jag, jo, jag köper... en spelkonsoll. Mina damer och herrar, inte en chans i helvete att jag har råd med treans version (jag har faktiskt både nintendo 64 och wii) utan det blev... tamdamdam; PS2. Jag vet. Supenördigt säkert. Men jag kunde inte bry mig mindre. Fast faktum är att jag är fattigare än en kyrkråtta nu. =(  

Och det spel jag allra mest ville ha kostar nästan lika mycket som konsollen.

Välkomna och ring om ni vill lämna ett bidrag. Jag är anträffbar på mobilen nästan alla tider på dygnet, ring 07...


Haha. Jag hade på mig mina nya snyggjeans vilka jag trodde satt tillräckligt högt upp för att min sköna vinterjacka skulle kunna nå ner och dölja det väsentligaste, men...jag tycktes ha fel. Den snygge killen som håvade in nybakt bröd medan jag håvade ur  detsamma i påse upplevde nog något annat.

I alla fall om jag ska tro mamma...


Yattzi- the Bonus Dog

                                                                                         Yattzi- The Bonus Dog!



Well, imorgon är jag tillbaka med ny lista.
Join me! 

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Haha rolig du är Carro :O

Varför köpte du ett PS2? När du har ?

Ohmygod du är verkligen CRAZY :O

Och vad såg denna kille som hovade in bröd?

2009-01-03 @ 00:53:36
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: Myself

fråga ett; ifrågasätt inte mina impulsköp.

Fråga 2; en inte alltför smickrande rumpklyfta antar jag väl :O (though my ass lookin' good!)

2009-01-03 @ 01:01:11
URL: http://ladydivine.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad köpte du ps2 för?? FAN då du skulle ha sagt att du ville ha de ja kännde en som i princip skulle skänka bort de han hade... :/ Aja skitsamma.. Hoppas du inte köpte de dyrt iaf =)

2009-01-03 @ 18:20:30
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Myself

haha, illa!! och inte blir det bättre av att jag måset ha ett minneskort för 300 spänn oxå. Fråga honom om han har det eller ngt schysst spel ;)

2009-01-03 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0